Általános ügyfélszolgálat bemutatása

Ügyfélszolgálatunk látja el az összes táv- és hőszolgáltatással, társasházkezeléssel valamint a SZÉPHŐ Zrt. saját tulajdonában álló bérleményeivel és bérbeadásával kapcsolatosan felmerülő kérdéssel, kéréssel, reklamációval, panaszkezeléssel és hibabejelentéssel kapcsolatos feladatokat.
 
Tájékoztatjuk, hogy a Széphő Zrt. az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet.
 
Lehetőségük van elektronikusan és telefonon keresztül is a személyes ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására a 06-22-541-300-es telefonszámon vagy az
ugyfelszolgalat@szepho.hu e-mailcímen keresztül.
 
Ügyfélszolgálatunkon kaphat magyarázatot a kézhez kapott számlákról, elszámolásokról.
 
Műszaki információkkal kapcsolatos kérdésekkel fogyasztóink diszpécserszolgálatunktól kapnak felvilágosítást.

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Számlamagyarázat

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gomra részletes információért!

Tovább