Telefonos ügyfélszolgálat menürendszere

A SZÉPHŐ Zrt. a (22) 541-300-as telefonszámon áll ügyfelei rendelkezésére.

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége munkaidőben:
Hétfőn, kedden, csütörtökön:  7.30-12.00 óráig, valamint 12.30-15.30 óráig
Szerdán:                                    7.00-19.00 óráig
Pénteken:                                  7.30-12.00 óráig
 
(Ha Ön már ügyfelünk, és ügyet szeretne intézni, kérjük, hogy a beazonosítás érdekében készítse elő számláját, díjbekérőjét.)
Választható menüpontok
0-as gomb: Panaszügyintézés. 
1-es gomb: Műszaki segítségnyújtás. 
2-es gomb: Információkérés fűtésszámlákkal kapcsolatban, óraállás bejelentése, ügyintézés társasházkezeléssel kapcsolatban vagy egyéb ügyben.  
3-as gomb: A kezelő kapcsolása, időpontfoglalás. 
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége munkaidőn kívül:

Műszaki jellegű kérdés, hibabejelentés esetén diszpécserszolgálatunk a nap 24 órájában hívható.
Választható menüpontok
1-es gomb: 0-24 óráig tartó műszaki hibajelentés.
2-es gomb: Általános információ. Jelenleg a telefonos ügyintézés szünetel. Kérjük, hogy ismételje meg hívását hétfőn, kedden és csütörtökön 7.30-12.00, valamint 12.30-15.30 óra között, szerdán 7.00-19.00 óra között, pénteken 7.30-12.00 óra között, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási időben, illetve elektronikus úton lépjen kapcsolatba társaságunkkal.
A SZÉPHŐ Zrt. az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet. Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejéről a www.szepho.hu oldalon keresztül tájékozódhat.
Köszönjük, hogy felkereste Társaságunkat és igénybe vette szolgáltatásunkat!

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?

Kattintson a tovább gombra részletes információért!

Tovább

Partnereink listája