Telefonos ügyfélszolgálat menürendszere

A SZÉPHŐ Zrt. a (22) 541-300-as telefonszámon áll Ügyfelei rendelkezésére.
 

Munkaidőben:

 

Hétfőtől-csütörtökig:

8:00-15:00

Pénteken:

8:00-12:00 óra között.

Műszaki jellegű kérdés, hibabejelentés esetén diszpécserszolgálatunk a nap 24 órájában hívható.
Ha Ön ügyfelünk, és konkrét ügyet szeretne intézni, kérjük, hogy a beazonosítás érdekében készítse elő számláját, díjbekérőjét.
 
Választható menüpontok
 
1-es gomb: Fűtéssel, melegvíz-szolgáltatással kapcsolatos hibabejelentés és műszaki kérdések.
2-es gomb: Számlákkal és elszámolással kapcsolatos ügyintézés, egyenleglekérdezés.
3-as gomb: Óraállás bediktálása.
4-es gomb: Behajtó cégnek átadott követelésekkel kapcsolatos egyeztetés.
5-ös gomb: Folyamatban lévő jogi eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés.
6-os gomb: Társasházkezeléssel kapcsolatos ügyintézés.
7-es gomb: Információkérés.
8-as gomb: A kezelő kapcsolása.
 
Köszönjük, hogy felkereste Társaságunkat, és igénybe vette szolgáltatásunkat!

 

Munkaidőn kívül:

 Műszaki jellegű kérdés, hibabejelentés esetén diszpécserszolgálatunk a nap 24 órájában hívható.
 
Választható menüpontok
 
1-es gomb: 0-24 óráig tartó műszaki hibajelentés.
 
2-es gomb: Általános információ
Jelenleg a telefonos ügyintézés szünetel. Kérjük, hogy ismételje meg hívását hétfőtől csütörtökig 8:00-15:00 óra között, pénteken 8:00-12:00 óra között, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálatunkat nyitva tartási időben, illetve elektronikus úton lépjen kapcsolatba társaságunkkal.
A Széphő Zrt. az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet. Ügyfélszolgálatunk nyitva tartási idejéről a www.szepho.hu oldalon keresztül tájékozódhat.
 
Köszönjük, hogy felkereste Társaságunkat és igénybe vette szolgáltatásunkat!

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Számlamagyarázat

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gomra részletes információért!

Tovább