Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei

Ügyfélszolgálatunk látja el az összes hőszolgáltatással, társasházkezeléssel, valamint a Széphő Zrt. saját tulajdonában álló bérleményeivel és bérbeadásával kapcsolatosan felmerülő kérdéssel, kéréssel, reklamációval, panaszkezeléssel és hibabejelentéssel kapcsolatos feladatokat.
 
Tájékoztatjuk, hogy a Széphő Zrt. személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet.
Ügyfélszolgálatunkon kaphat magyarázatot a kézhez kapott számlákról, elszámolásokról.
Ügyfélszolgálati munkatársaink a lent feltüntettet címen és nyitva tartási időben állnak ügyfeleink rendelkezésére.
  
Hőszolgáltatással kapcsolatos műszaki kérdésekre fogyasztóink a Műszaki Osztályunktól, továbbá a diszpécserszolgálatunktól kaphatnak felvilágosítást.
 

Elektronikus ügyfélszolgálat:

 
Az ügyfélszolgálati ügytípusok menüpontban megjelölt egyes ügyek esetében lehetőség van elektronikus úton – e-mailben – történő ügyintézésre is az ugyfelszolgalat@szepho.hu címen.
A melegvízmérőóra-állásokkal kapcsolatos adatszolgáltatását és a hibabejelentését, valamint az ügyfélszolgálati időpontfoglalását elektronikus úton, az erre kijelölt felületen keresztül is megteheti. 
 
Lehetőségük van telefonon keresztül is a személyes ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására a (22) 541-300-as telefonszámon keresztül.
 

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

 
Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 1. szám alatt személyes ügyfélszolgálatot üzemeltetünk.
Telefon: (22) 541-300
 

Ügyfélfogadási idő:
 

Hétfő, kedd, szerda:  7.30-12.00 és 12.30-15.30.
Csütörtök: 7.00-19.00.
Péntek: 7.30-12.00.

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Számlamagyarázat

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gomra részletes információért!

Tovább