Felhasználói elégedettség felmérésére

2019.08.12. 14:53:05

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozata alapján a nagyobb távhőszolgáltatóknak, köztük a SZÉPHŐ Zrt.-nek is, kétévente felhasználói elégedettségi felmérést kell készíttetnie.

Ezzel összefüggésben 2019. szeptember 02. napjától előreláthatólag 2019. október 31. napjáig 500 díjfizetőt fognak Önök közül személyesen felkeresni a Kutatópont Kft. (1054 Budapest, Alkotmány utca 15. 3.em. 2.) munkatársai otthonukban, hogy kitöltsenek Önökkel egy kérdőívet, közvélemény-kutatás céljából.

A SZÉPHŐ Zrt. célja, hogy folyamatosan emelje a szolgáltatásának színvonalát növelve ezzel a felhasználói elégedettségét. Ehhez nyújt segítséget ez a felmérés is.
Ennek érdekében kérjük, szíveskedjen együttműködni közvélemény-kutatást végző Kutatópont Kft. munkatársaival, akik a SZÉPHŐ Zrt. által kiállított megbízólevéllel és kérdezőbiztosi igazolvánnyal igazolják majd magukat.

A kérdezőbiztosok pénzt semmilyen formában nem kérhetnek és fogadhatnak el Önöktől.

Segítő együttműködésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel:

SZÉPHŐ Zrt.

2019.08.21.