MEGÚJULT A SZÉPHŐ INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATA

2021.02.11. 13:55:47

Február közepétől minden távhős ügyfél számára elérhető a SZÉPHŐ Zrt. újonnan bevezetett internetes ügyfélszolgálati rendszere. A belépéshez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil. 

Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.

A biztonságos, kényelmes és gördülékeny ügyintézést biztosító felület a hagyományos ügyvitelt teljes egészében megvalósítja az online térben. A program mobil eszközön is alkalmazható, azonban a dokumentumok használata elsősorban nagy kijelzővel ellátott készüléken ajánlott.

Lehetőség van ügyeket indítani, a folyamatban lévő eljárásokat figyelemmel kísérni, ezenkívül naprakész számlainformációk és mérőóra-állások is rendelkezésre állnak. A rendszer alkalmas üzenetváltásra, rajta keresztül hiánypótlás is benyújtható, a kialakított banki fizetési csatorna pedig az OTP SimplePay által kínál lehetőséget a számlák rendezésére. Lehet hibabejelentést is tenni, ugyanakkor a közös képviselők és fűtési megbízottak a fűtési idénynek megfelelően indíthatnak és le is állíthatnak fűtést, továbbá megrendelhetik az általuk kezelt házak fűtési rendszereinek ürítését, töltését.

A regisztrációhoz négy adat: díjfizető-azonosító, felhasználásihely-azonosító, teljes név és e-mail-cím szükséges.

Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.

A regisztrációhoz szükséges adategyeztetés megtehető telefonos úton a 22/541-300-as telefonszámon.