Ügyfélszolgálat elérhetősége és működése

Ügyfélszolgálatunk látja el az összes hőszolgáltatással, társasházkezeléssel valamint a SZÉPHŐ Zrt. saját tulajdonában álló bérleményeivel és bérbeadásával kapcsolatosan felmerülő kérdéssel, kéréssel, reklamációval, panaszkezeléssel és hibabejelentéssel kapcsolatos feladatokat.
Tájékoztatjuk, hogy a Széphő Zrt. ügyfelei részére személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet, ahol magyarázatot kaphat a számlázási és elszámolási kérdésekről.
A műszaki információkkal kapcsolatos kérdéseket illetően fogyasztóink diszpécserszolgálatunktól kapnak felvilágosítást.
Ügyfélszolgálati munkatársaink az alábbi címen és nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre. 
 
Ügyfélszolgálati irodánk címe: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 1.
 
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő, Kedd, Szerda: 7.30-12.00 12.30-15.30
Csütörtök: 7.00-19.00
Péntek: 7.30-12.00
 
Munkatársaink:  
  • Vancsik Viktória                  ügyfélszolgálati csoportvezető
  • Veress Lászó Péter             megbízott ügyfélszolgálati csoportvezető
  • Bujtásné Rácz Ildikó           ügyfélszolgálati munkatárs
  • Kreitnerné Fekete Klára      ügyfélszolgálati koordinátor
  • Vörösné Szántód Ágnes     ügyfélszolgálati munkatárs
Információs jogokkal foglalkozik:
  • dr. Donáczi Gábor               jogi csoportvezető
Ügyfélszolgálati irodánk telefonos elérhetősége: +36 22/ 541-300
E-mail címünk: ugyfelszolgalat@szepho.hu
Igény esetén lehetőséget biztosítunk eletronikusan és telefonos úton is a személyes ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására.
Kérjük, hogy az ügyintézéshez szíveskedjen az ügyfél-azonosítóját és a fogyasztási hely címét is előkészíteni, írásos megkeresés alkalmával ezeket feltűntetni!