Általános ügyfélszolgálat bemutatása

A SZÉPHŐ Zrt. ügyfelei részére elektronikus, e-mailes, telefonos, postai és személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet. 
 
Elektronikus ügyfélszolgálat
A távhős ügyfelek számára elérhető a SZÉPHŐ Zrt. internetes ügyfélszolgálati rendszere.
 
A díjfizetők belépéséhez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil.  
A regisztrációhoz négy adat: díjfizető-azonosító, felhasználásihely-azonosító, teljes név és e-mail-cím szükséges.
(Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.) A regisztrációhoz szükséges adategyeztetés megtehető telefonos úton a +3622/541-300-as telefonszámon.
 
Lehetőség van ügyeket indítani, a folyamatban lévő eljárásokat figyelemmel kísérni, ezenkívül naprakész számlainformációk és mérőóra-állások is rendelkezésre állnak. A rendszer alkalmas többek közt folyószámla-egyenleg megtekintésére, ügyintézővel folytatott üzenetváltásra, időpontfoglalásra személyes ügyfélszolgálati ügyintézéshez, a kialakított banki fizetési csatorna pedig a SimplePay által kínál lehetőséget a számlák rendezésére.
A program mobil eszközön is alkalmazható, azonban a dokumentumok használata elsősorban nagy kijelzővel ellátott készüléken ajánlott.
 
A közös képviselők belépéséhez szintén egy rövid regisztrációra van szükség a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/kozoskepviselo felületen, amihez a közös képviselő/ fűtési megbízott azonosító, a teljes név, a társasház azonosító és e-mail cím szükséges. 
A regisztrációhoz szükséges adategyeztetés megtehető telefonos úton a +3622/541-300-as telefonszámon.
Az oldalon információt kaphatnak, naprakész adatokat láthatnak a közös képviselők és fűtési megbízottak az általuk kezelt társasházakkal, hőközpontokkal kapcsolatosan. Lehetőség van ügyeket indítani, üzeneteket írni és fogadni, a folyamatban lévő eljárásokat figyelemmel kísérni. 
Az elektronikus ügyfélszolgálati portál részletes működéséről szóló segédlet a bejelentkező felület alján érhető el. 
 
 
Társasházi portál
A Társasházi portál a SZÉPHŐ Zrt. által kezelt és/vagy könyvelt társasházi ügyfelek számára nyújt lehetőséget arra, hogy információt kapjanak aktuális egyenlegeikről, folyószámla forgalmukról. A portál lehetőséget biztosít a számvizsgálók és közös képviselők kiszolgálására is. Az oldal az alábbi linken érhető el: https://www.szepho.hu/tarsashazi-portal. Az link használatához hozzáférés a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálatán kérhető. 
 
Személyes ügyfélszolgálat
Társaságunk személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet a Székesfehérvár, Honvéd utca 1. szám alatt, ügyfeleinek személyes, színvonalas kiszolgálása érdekében.
Általános ügyfélszolgálat
Nyitvatartási időben munkatársaink készséggel válaszolnak a távhőszolgáltatással, társasházkezeléssel kapcsolatos kérdésekre, és segítséget nyújtanak a gördülékeny ügyintézés érdekében. Nyitvatartási időben ügyfélszolgálati irodánk pénztárában a a befizetésre váró számlák kiegyenlíthetők.  
Igény esetén a személyes ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására is lehetőséget biztosít társaságunk. Időpontfoglalási igényüket telefonon a +3622/541-300-as telefonszámon, elektronikusan az ugyfelszolgalat@szepho.hu e-mail címre írt levelükben, vagy online ügyfélszolgálatunkon keresztül jelenthetik be. 
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő, kedd, csütörtök:  7.30 - 12.00 és 12.30 - 15.30
Szerda: 7.00 - 19.00
Péntek: 7.30 - 12.00
TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS PÉNZTÁR ÜNNEPI NYITVATARTÁSA AZ ALÁBBIAK SZERINT ALAKUL:

2021. DECEMBER 10-ÉN (PÉNTEKEN) 7.30-TÓL 16.00 ÓRÁIG
2021. DECEMBER 11-ÉN (SZOMBATON) ZÁRVA
2021. DECEMBER 16-ÁN (CSÜTÖRTÖKÖN) 7.30-TÓL 15.00 ÓRÁIG
2021. DECEMBER 23-ÁN (CSÜTÖRTÖKÖN) 7.30-TÓL 12.00 ÓRÁIG

KÉT ÜNNEP KÖZÖTT AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS PÉNZTÁR KIZÁRÓLAG
2021. DECEMBER 29-ÉN (SZERDÁN) LESZ NYITVA 7.00-TÓL 19.00 ÓRÁIG. 
Telefonos ügyfélszolgálat
Társaságunk ügyfélszolgálata nyitvatartási időben a +3622/541-300-as telefonszámon érhető el. Igény esetén visszahívás kérhető az alábbi számra küldött sms-el vagy hangüzenettel: +3670/7979-090
Társaságunk diszpécserszolgálata a nap 24 órájában fogadja a felhasználói közösségek képviselőitől beérkező telefonos megkereséseket.
A telefonos ügyfélszolgálat menürendszere az alábbi linken érhető el:
 
Ügyfélszolgálatunk postai úton, levélben is fogad megkereséseket.
Levelezési cím: 8002 Székesfehérvár, Pf. 120.
 
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 1.
Telefon: +3622/541-300
 
Az intézhető konkrét ügyekkel kapcsolatban bővebb információ:
Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok: 
 
Kérjük, hogy az ügyintézéshez szíveskedjen az ügyfél-azonosítóját és a fogyasztási hely címét is előkészíteni, írásos megkeresés alkalmával ezeket feltűntetni!

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Számlamagyarázat

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gomra részletes információért!

Tovább