Diszpécserszolgálatunk elérhetőségei

Diszpécserszolgálatunk tevékenységi köre:

  • A felhasználói közösségek képviselői által igényelt üzemviteli beállítások, módosítások − pl. fűtés indítása, leállítása, szabályozási paraméterek változtatása − végrehajtása, a szükséges tájékoztatás megadása, továbbá a felhasználói bejelentések fogadása.
  • Az épületek ún. szekunder fűtési rendszerére vonatkozó vállalkozási szerződésben vállalt munkák, hibabejelentések felvétele, a hiba kijavításához szükséges intézkedések megtétele.
  • A közületi és lakossági megrendeléses munkák felvétele, tájékoztatás a várható költségekről, a munkavégzés időpontjáról.

Diszpécserszolgálatunk elérhetőségei:

Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 1.

Telefon: (22) 541 - 300
E-mail: diszpecser@szepho.hu

Ügyfélfogadás:

Hétfőtől - Péntekig:  08:00 - 16:00 óráig

Telefonos műszaki ügyfélszolgálat:

Társaságunk diszpécserszolgálata a nap 24 órájában fogadja a felhasználói közösségek képviselőitől beérkező telefonos megkereséseket.   

Kiemelt szolgáltatásaink, információk

Tisztelt Ügyfelünk!

A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.

SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)

Gyakori kérdések

Tudja Ön?

  1. Óracsere esetén mi a teendő?
  2. Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
  3. Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
  4. Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
  5. Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?

Kattintson a tovább gombra részletes információért!

Tovább

Partnereink listája