TÁJÉKOZTATÁS A HÁTRALÉKOS ÜGYEKET TERHELŐ KÖLTSÉGEK VÁLTOZÁSAIRÓL

2023.01.15. 16:40:29

Tisztelt Ügyfeleink!

Üzletszabályzatunk 17/c pontja alapján díjtételeink változnak. 2023.02.01-től a fizetési felhívás és fizetési felszólítás kiküldésével adminisztrációs díj kerül felszámításra.
A fizetési felhívás adminisztrációs díja 800,- Ft, míg a fizetési felszólításé 1.200,- Ft lesz.

A változást az ügyfélszolgálaton kifüggesztett, valamint a honlapon közzétett hirdetmény tartalmazza.

Üdvözlettel:
SZÉPHŐ ZRT.

Tovább

BŐVÜLT AZ INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT FELHASZNÁLÓINAK KÖRE - MÁR AZ ÖNKORMÁNYZATI BÉRLAKÁSOK BÉRLŐI IS TUDNAK REGISZTRÁLNI

2022.12.19. 13:19:00

Távhős ügyféleink számára elérhető a SZÉPHŐ Zrt. internetes ügyfélszolgálati rendszere. A belépéshez csupán egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu oldalon, mely után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil. 

2022 decemberétől már az önkormányzati tulajdonban lévő bérlakások bérlői, valamint a bérbeadó képviselők számára is elérhető a felület.

Ezen keresztül lehetőség nyílik adatváltozás bejelentésére, igazolások igénylésére, hiteles számlamásolat kérésére, számlaegyenleg kiegyenlítésére, mérőóra-csere bejelentésére, valamint a túlfizetések kezelésére is. A Fogyasztók naprakész információt kaphatnak folyószámla-egyenlegükről, befizetésre váró számláikról, a használati melegvízmérő adataikról, a rögzített óraállásokról. Áttekinthetik a korábban beadott ügyeiket, értesítéseket fogadhatnak, és üzeneteket válthatnak az ügyintézőkkel. Lehetőség nyílik időpontfoglalásra, továbbá arra is, hogy bankkártyás fizetéssel, a SimplePay szolgáltatáson keresztül egyenlítsék ki számláikat.

Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.

Tovább

FIZESSE SZÁMLÁIT ELEKTRONIKUS ÚTON!

2022.10.20. 10:28:00

Amennyiben Ön csekken fizeti a távhőszámláit, de rendelkezik bankszámlával, elkerülheti az időigényes sorbanállást.

Döntsön Ön is a váltás mellett, és válasszon az alábbi környezetbarát, biztonságos, kényelemes és gyors elektronikus fizetési módok közül!

Tovább

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

2022.09.20. 09:05:00

A SZÉPHŐ ZRT. SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK NYITVATARTÁSA: 

HÉTFŐ: 7:30 -TÓL 12:00-IG

KEDD: ZÁRVA TART

SZERDA: 7:00-TÓL 19:00-IG

CSÜTÖRTÖK: ZÁRVA TART

PÉNTEK: 7:30 -TÓL 12:00-IG

Tovább

IDŐPONTFOGLALÁS LEHETSÉGES MÓDJAI

2022.01.03. 09:52:49

A SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS, PÉNZTÁRI BEFIZETÉS IDŐPONTJÁNAK ELŐZETES LEFOGLALÁSÁRA LEHETŐSÉG VAN A 06-22-541-300-AS TELEFONSZÁMON, VALAMINT AZ UGYFELSZOLGALAT@SZEPHO.HU E-MAIL CÍMEN KERESZTÜL, EZENFELÜL A WWW.SZEPHO.HU HONLAP TETEJÉN A "HŐSZOLGÁLTATÁSI ÜGYFELEK" MENÜPONT ALATT, ILLETVE AZ ELEKTRONIKUS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZEREN KERESZTÜL IS, AMELY A HTTPS://UGYFELSZOLGALAT.SZEPHO.HU CÍMEN ÉRHETŐ EL.

SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!

Tovább