TÁVHŐVEZETÉK FELÚJÍTÁSA A GÁZ UTCA ÉS A SALÉTROM UTCA KÖZÖTT

2021.03.23. 07:45:57

Értesítjük tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2021. március 29-től, a Gáz utca 10. és a Salétrom utca 11-19. közötti nyomvonalon távhővezeték felújítása zajlik. A munkálatok a előreláthatólag 2021. június 30-ig tartanak majd.

Tovább

SZÜNETEL A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS

2021.03.19. 08:09:00

TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY A KORONAVÍRUS JÁRVÁNY ELLENI VÉDEKEZÉS ÉRDEKÉBEN - A KORMÁNY ÁLTAL KIHIRDETETT VESZÉLYHELYZETI INTÉZKEDÉSEK TEKINTETÉBEN - AZ ÉRVÉNYBEN LÉVŐ JOGSZABÁLYOK ÉRTELMÉBEN AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS PÉNZTÁR MŰKÖDÉSÉT SZÜNETELTETJÜK!

KÉRJÜK TISZTELT ÜGYFELEINKET, ÜGYINTÉZÉSHEZ VEGYÉK IGÉNYBE TELEFONOS ÉS INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT!

Tovább

ÉRDEMES INTERNETES ÚTON FIZETNI SZÉPHŐ-S SZÁMLÁIT

2021.03.04. 14:41:23

Sokan kötődnek a postai csekken történő számlabefizetés gyakorlatához, pedig az internetes fizetési formákat választva elkerülhető az időigényes sorban állás, továbbá nem kell számolnunk a közlekedéssel járó költségekkel, egészségügyi, baleseti kockázattal sem.

Tovább

VÁLTOZIK A MELEGVÍZÓRA-ÁLLÁS BEJELENTÉSÉNEK ONLINE FELÜLETE

2021.02.17. 14:47:43

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2021. március 15-én a jelenlegi melegvízóra-állás bejelentő felületünk megszüntetésre kerül. Ezt követően az óraállások online bejelentése az új ügyfélszolgálati felületünkön lesz teljesíthető! 

Tovább

MEGÚJULT A SZÉPHŐ INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATA

2021.02.11. 13:55:47

Február közepétől minden távhős ügyfél számára elérhető a SZÉPHŐ Zrt. újonnan bevezetett internetes ügyfélszolgálati rendszere. A belépéshez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil. 

Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.

Tovább

KÉRÉS ESETÉN VISSZAHÍVJUK ÜGYFELEINKET

2020.04.29. 06:00:40

TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY LEHETŐSÉG VAN VISSZAHÍVÁST KÉRNI ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKTÓL AZ ALÁBBI SZÁMRA KÜLDÖTT HANGÜZENETTEL VAGY SMS-EL:
+3670/7979-090.

Tovább

FIZESSE SAJÁT ÉS CSALÁDTAGJAI SZÁMLÁIT OTTHONRÓL, DÍJNETTEL!

2020.03.31. 06:48:13

Fizesse be Ön is SZÉPHŐ-s számláit sorban állás nélkül, biztonságosan, gyorsan a Díjnet rendszerén keresztül!

Tovább

FIZESSE CSEKKJEIT OTTHONRÓL, KÉNYELMESEN, BIZTONSÁGOSAN

2020.03.25. 13:43:02

Tekintettel a megváltozott körülményekre, a környezetünkben élők, valamint a saját egészségünk érdekében, aki teheti, válassza az internetes megoldásokat számláinak kifizetéséhez!

Erre az alábbi módokon van lehetőség:

___________________________________________________________________

Tovább