Hírek listája

SZÜNETEL A MELEGVÍZ-SZOLGÁLTATÁS

2024.06.06. 15:22:00

Értesítjük tisztelt felhasználóinkat, hogy kazánházi javítás miatt

2024. június 12-én és 13-án 08.00-14.00 óráig 

a melegvíz-szolgáltatás az alábbi épületeknél szünetel, amiért szíves

türelmüket és megértésüket kérjük:

Azonosító Épület címe
K-001 - 20500001 Köfém lakótelep 33-35  
K-002 - 20500002 Köfém lakótelep 36-38  
K-004 - 20500004 Köfém lakótelep 39-42  
K-005 - 20500005 Budai út 159. 
K-006 - 20500006 Budai út 165. 
K-007 - 20500007 Budai út 163. 
K-008 - 20500008 Köfém lakótelep 30-32  
K-009 - 20500009 Köfém lakótelep 27-29  
K-010 - 20500010 Köfém lakótelep 11-13  
K-011 - 20500011 Köfém lakótelep 15-17  
K-012 - 20500012 Köfém lakótelep 18-20  
K-013 - 20500013 Köfém lakótelep 21-23  
K-014 - 20500014 Köfém lakótelep 24-26  
K-016_1 - 20500116 Köfém lakótelep 14/A - Szálló 
K-016_2 - 20500216 Köfém lakótelep 14/A - Étterem 
K-016_3 - 20500316 Köfém lakótelep 11/A 
K-018 - 20500018 Köfém lakótelep 8-10   
K-019 - 20500019 Köfém lakótelep 5-7    
K-020 - 20500020 Köfém lakótelep 2-4    
K-021 - 20500121 Köfém lakótelep 1. - Lak.blokk 
K-021 - 20500221 Köfém lakótelep 1. - Köz.blokk 
K-021 - 20500221 Köfém lakótelep 1. 
K-022 - 20500122 Verseci utca 1. - Uszoda 
K-022 - 20500222 Verseci utca 1. - Sportcsarnok 
K-023_1 - 20500123 Zombori utca 19. 

MIÉRT LEHET MELEG A RADIÁTOR NYÁRON?

2024.05.10. 08:55:47

Előfordulhat, hogy a távfűtéses lakásban lakók a nyár folyamán egy-két alkalommal, néhány órán át a radiátor melegedését tapasztalják. Ez a jelenség a fűtésrendszer kezelt vízzel való feltöltésének velejárója, amelyet a SZÉPHŐ Zrt. a közös képviselő vagy a fűtési megbízott kérése alapján végez el.

illusztráció radiátor

FIZESSE SZÁMLÁIT ELEKTRONIKUS ÚTON!

2024.04.10. 11:05:00

Amennyiben Ön csekken fizeti a távhőszámláit, de rendelkezik bankszámlával, elkerülheti az időigényes sorbanállást.

Döntsön Ön is a váltás mellett, és válasszon az alábbi környezetbarát, biztonságos, kényelemes és gyors elektronikus fizetési módok közül!

TÁRSASHÁZA BIZTOS KEZEKBEN!

2024.02.29. 14:39:46

SZÉPHŐ Zrt. Társasházkezelés

Vállaljuk társasházak:

• közös képviseletét,
• könyvelését,
• teljes körű jogi képviseletét

Miért válassza a SZÉPHŐ Zrt. társasházkezelést?

• a SZÉPHŐ Zrt. által kezelt házak közös képviselői a nap 24 órájában állnak
rendelkezésre;
• kedvező díjszabású, jó ár/érték arányú szolgáltatás;
• szakmai tapasztalat 70 éves múlttal;
• stabil, a lakosság érdekeit figyelembe vevő önkormányzati tulajdonosi háttér;
• kiegyensúlyozott pénzügyi környezet;
• ellenőrzött működés: rendszeres és eseti ellenőrzés minden tevékenységre;
• szigorú pénzügyi, számlaigazolási és szerződéskötési szabályozás;
• 0-24 órás diszpécserszolgálat a távhővel ellátott ingatlanok esetében hétvégén
és ünnepnapokon is.

Készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

+3622541300
 

LECSERÉLNÉ RADIÁTORÁT A JÖVŐBEN? ÍGY NYERJEN IDŐT!

2024.02.25. 19:49:23

A fűtési rendszeren történő átalakítás vagy radiátorcsere csak a távhőszolgáltató előzetes hozzájárulásával valósulhat meg.

Fontos, hogy a lakástulajdonosok még a munkálatok megkezdése előtt felvegyék a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálatával. A távhőszolgáltató 30 napon belül véleményezi és jóváhagyja a tervezett átalakításokat a rendelkezésre álló információk alapján.

A jóváhagyás nem évül el, ezért minél előbb érdemes jelezni az igényt, amely benyújtható a SZÉPHŐ Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati rendszerén, a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu webcímen.

Amennyiben a felhasználó nem rendelkezik internetes hozzáféréssel, kérjük, keresse fel személyesen, nyitvatartási időben a SZÉPHŐ Zrt. Székesfehérvár, Honvéd utca 1. szám alatti ügyfélszolgálatát.

MIÉRT NINCSEN ÉJSZAKA MELEG VÍZ ?

2023.10.31. 14:41:37

A távhőszolgáltató a nap 24 órájában képes hőt szolgáltatni a fogyasztók részére. A használatimelegvíz-szolgáltatás a társasházakban a közös képviselő által kért menetrend alapján működik, azaz az éjszakai és hajnali, szolgáltatás nélküli órák a lakóközösség kérésére valósul meg jellemzően takarékossági okból.

Amennyiben a lakóközösség úgy ítéli meg, hogy igényt tart a használatimelegvíz-szolgáltatásra a hajnali órákban is, az erre vonatkozó igényét a közös képviselőnek/ fűtési megbízottnak jelezhetik, akik felveszi a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt-vel a szolgáltatási menetrend módosítása érdekében.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - TUDNIVALÓK SZÁMLAINFORMÁCIÓRÓL

2023.10.11. 14:06:52

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét arra, hogy számlainformáció kérése esetén társaságunk ügyfélszolgálati munkatársai kizárólag az ügyfél (díjfizető) folyószámláján történő megjelenést követően tudnak felvilágosítást adni az aktuális számla összegéről, azt megelőzően nem.

Legkorábban abban az esetben jut az ügyfél (díjfizető) tudomására a számlája összege, ha a SZÉPHŐ Zrt. internetes ügyfélszolgálati rendszerében regisztrál és megtekinti azt. A regisztrációt társaságunk díjfizetői a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon tudják megtenni, ami után elérhetővé válik számukra a személyre szabott felhasználói profil.

Bíztatjuk ügyfeleinket, hogy minél többen regisztráljanak társaságunk internetes ügyfélszolgálati rendszerébe, továbbá arra is ösztönözzük őket, hogy váltsanak e-számlára, mert akkor is a lehető leggyorsabban jutnak hozzá a részletes számlainformációhoz!

Az e-számlára váltáshoz csupán egy nyomtatványt kell kitöltenie, melyet itt talál: https://www.szepho.hu/ugytipusok#elektronikus-szamla-igenyles.

SZÉPHŐ Zrt.